Passa ai contenuti principali

SALVATORE AZZARO

SALVATORE AZZARO




Salvatore Azzaro, un cantautore contro la mafia, mette gratis a disposizione la sua musica per il download e la diffusione per contribuire a diffondere una nuova cultura di legalità e giustizia.


Alcune sue canzoni sono state interpretata in Italia ,Stati Uniti ,Giappone e Australia dal famoso tenore Domenico Cannizzaro



Nel 2003 ha inciso il suo primo CD “Io non sono Adriano”
nel 2005 il suo secondo Cd “çiùscia-il satiro danzante” che vi consigliamo vivamente di ascoltare direttamente dal suo sito ufficiale

Il Cd contiene oltre al fantastico brano “çiùscia-il satiro danzante”altri 5 brani ispirati a problematiche attuali della terra siciliana.


Nel 2006 ha realizzato il suo primo DVD “la figlia di John Wayne”con la partecipazione della bravissima e bellissima Loredana Cannata.


Nel 2007 è uscito il terzo CD “Solstizio a Nassirya” che contiene il brano “Non sei più niente per me -nn6+ntxm” dedicato al difficile rapporto genitori -figli e le nuove versioni dei brani contenuti nel primo Cd.



Salvatore consegna il primo cd “Io non sono adriano” a donna Felicita ,madre di Peppino Impastato (l'album contiene il brano “Figlio imPastato d'amore”)

Çiuscia – Il Satiro Danzante


“Will this white foot e’er join

Çiuscia, çiuscia lu ventu, The night-long dance?

Çiuscia, çiuscia lu ventu, What time in Bacchic ecstasy

I toss neck to heaven’s dewy breath”*

ggiri e ti riggiri nfunnu ô mari,

vuotati, talìa i stiddi cû s’occhi chiari

aggrappiti alli riti, nun ti scantàri,

niesci fora rri stu mari

aaa… rri stu mari

Çiuscia, çiuscia lu ventu, ro Satiru Danzanti

çiuscia, intra i cori lu ventu, ro Satiru Danzanti

ggira, ggira, ggira, raggiu rri suli rrivutusu ciuffu rri mari

ggira, ggira, ggira sini liggeru comu l’aria

niscisti ‘pabbrazzari chista terra rri Mazara

cca, ora, çiuscia lu Gricali, aaaa… u Gricali

Çiuscia, çiuscia lu ventu, ro Satiru Danzanti

çiuscia, nâ lu criteriu lu ventu, ro Satiru Danzanti

ggira, ggira, ggira, bbabbaluci ntra lu mari

ggira, ggira ggira, comu u mulu intra l’ària

i varchi chini i pisci ànn’attraccatu

Ora si, si po’ abbanniari

Accattativi u pisci Chi pisci avemu?

Avemu trigli, murruzzu friscu,

u pisci friscu. Calamari e cernii.

Fatiminni ddù chila.

Accattativi u pisci

Chi vi fazzu, a cernia?

u pisci friscu. Ddu chila.

Çiuscia, cci a ricchi tisi lu ventu, si u Satiru Danzanti

çiuscia, teni a cura lu ventu, si u Satiru Danzanti

ggira, ggira, ggira, taràntelli antichi po’ ascutari

riggìriti nta l’aria, a sikinnis e cordax poi danzari

“ittannu a ‘nnarrieri a lussurriggianti unna rri li tò capiddi

Ca si sullievunu ‘nta l’aria” *** “Anapàllon

Trupheròn plòkamon

Eis aithèra rìpton” **

aaaa…. ‘nta l’aria “Anapàllon

Trupheròn plòkamon

Eis aithèra rìpton” **

Çiuscia, ntra sta canzuna, ca fa mbriacari, lu ventu, ro Satiru Danzanti

Çiuscia, mmenzu e strati e nâ ggenti, lu ventu, ro Satiru Danzanti

Çiuscia, nê campanari e nâ li scoli, lu ventu, ro Satiru Danzanti

Çiuscia, contru i tinti mafiusi lu ventu, ro Satiru Danzanti

Post popolari in questo blog

Lina La Mattina

Picciuttedda senza pilu ‘ntra lu cori né supra la lingua e un ciriveddu ca comu focu jittava faiddi a deci, dudici anni, mi chiamavanu comu fussi ‘nciuria: la vecchia di sittantacinc’anni, perciò la mastra spinzirata e cuntenta quasi ogni ghiornu mi mannava a gh’inchiri l’acqua a la funtana, a fari li cunsigni e la spisa nni Carollu: unu di li megghiu cascavaddari di la Vuccirìa! Si cunta ca ‘na vota chistu era, lu nobili mircatu di ricchi principi e baruna ca scinnènnu pri lu Càssaru s’ammuccàvanu pri li Pannèri o pri tutti ddi’ strati e vaneddi ca portanu nnomu d’antichi mistèri: li Frinzari li Chiavitteri, li Matarazzari... ma siddu scinnevanu p’a scalunata di Via Roma, comu lapuna s’attruvavanu già dintra lu ciuri a sucari cull’occhi e la vucca lu meli. Era daccussì ammuntuatu ‘stu mircatu, cori anticu, ciarusu e culuratu di Palermu c’artisti e furasteri d’ogni tempu e paisi vennu ancora a fotografàri ogni so’ pirtusu pirchì un granni pitturi, ‘nzemmula a vitedd

Eva Riccobono

Eva Riccobono da modella a cantante e attrice  Eva Riccobono, 27 anni, è una delle rare top model targate Italia. Anche se ormai da circa un anno non sfila più, continua a lavorare nel mondo della moda per foto, campagne pubblicitarie e dintorni. È una palermitana anomala, padre siciliano (Giacomo), madre tedesca (Elizabeth), nonno paterno (Nicola, chiamato “il tedesco”), praticamente di discendenza normanna e si vede. Labbra - Matteo Ceccarini e Eva Riccobono Scoperta da Marco Glaviano in Sicilia, comincia la sua carriera di modella con una esclusiva per Dolce & Gabbana nel 2002, Bruce Weber la sceglie per il calendario Pirelli 2003 Si definisce un'apprendista, e tra i progetti per il futuro comprende: "Migliorarmi come attrice e come cantante".

Claudio Margiotta

Claudio Margiotta giovane attore di Mazara del Vallo (TP) Dati personali Nome Claudio Cognome Margiotta Data di nascita 27 novembre 1982 Luogo di nascita Mazara del Vallo (TP) Segno zodiacale Sagittario Professione Attore, personal trainer Altezza 1,75 m Peso 74 Kg Occhi Neri Capelli Neri Segni particolari Un tatuaggio sull’avambraccio sinistro Sogni nel l cassetto Continuare a crescere come attore e lavorare per la Taodue E per il momento è sotto i riflettori di "Vite Spiate" !!!